Fredagsmys!

2010-03-05 @ 14:14:33 / Permalink / Personligt / Kommentarer (0) / Trackbacks ()

Idag är det fredag, men så mycket fredagsmys blir det nog inte. Dels ska min älskade sambo ut och fika med en av sina vänner och jag ska iväg till frisören senare. Men lite mys ska det nog ändå bli till "Let's dance". Vi har pratade om att köpa lite goa frallor och mysa på ikväll. Sen kanske det blir lite jordnötter och en whisky också.

Har för mig att jag skrev i ett tidigare inlägg om att jag skulle visa mitt senaste inköp i klädesväg, men har bestämt mig för att avvakta tills jag ska använda den eftersom jag inte hunnit stryka den än.
Skrivbordet på min MacBook.
Orkade inte hitta något foto till inlägget idag, så tänkte visa mitt rena skrivbord på laptopen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback