Ny plattform

2010-02-23 @ 17:11:44 / Permalink / Bloggen / Kommentarer (0) / Trackbacks ()

Igår bestämde jag mig helt enkelt för att byta plattform för min blogg från att ha använt Wordpress till att nu använda Blogg.se. Inte för att jag direkt kände mig låst i WP's designmöjligheter eller liknande utan mest för att det kanske kunde ge lite mer läsare kanske.
För de som inte läste min gamla blogg så kommer det här mest bli en plattform där jag kan ventilera mig lite, mest för min egen skull. Inläggen kommer främst handla om mitt liv, men även en hel del om foto och whisky också. Fram till augusti kommer det säkerligen komma en hel del inlägg om mitt stundande bröllop som kommer ske sista juli.
Nä nu tycker jag det vart slutskrivet för denna gången. Ska strax iväg till morsan för lite kvällsmat, så kommer med en uppdatering senare ikväll. Sen får vi se om en månad ifall det dykt upp några nya bloggläsare eller några läsare över huvudtaget.
Ciao.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback